Sekretarz Gminy
wykształcenie wyższe, preferowane administracyjne lub prawnicze;
Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie lub państw Unii Europejskiej lub innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej;
- posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych;
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku urzędniczym;
- spełnienie wymagań określonych art. 5 ust. 5 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2022 r. poz. 530);
- cieszy się nieposzlakowaną opinią;
- wykształcenie wyższe, preferowane administracyjne lub prawnicze;
- staż pracy: co najmniej czteroletni staż pracy na stanowisku urzędniczym w jednostkach, o których mowa w art. 2, ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (U. z 2022 r. poz. 530), w tym co najmniej dwuletni staż pracy na kierowniczym stanowisku urzędniczym w tych jednostkach lub co najmniej czteroletni staż pracy na stanowisku urzędniczym w jednostkach, o których mowa w art. 2 ww. ustawy oraz co najmniej dwuletni staż pracy na kierowniczym stanowisku urzędniczym w innych jednostkach sektora finansów publicznych;
- znajomość procedur administracyjnych i aktów prawnych w zakresie funkcjonowania samorządu terytorialnego oraz innych ustaw z nim związanych;
- znajomość i umiejętność właściwej interpretacji uregulowań prawnych z zakresu: ustawy o samorządzie gminnym,ustawy o finansach publicznych, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy o ochronie danych osobowych, ustawy o dostępie do informacji publicznej, ustawy Prawo zamówień publicznych, kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o ochronie informacji niejawnych, ustawy Kodeks wyborczy, Statutu Gminy Miączyn, innych ustaw związanych z funkcjonowaniem administracji samorządowej, rozporządzenia w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych, przepisów wykonawczych do ww. ustaw.
- gotowość podjęcia pracy z dniem 01.01.2024 r.
Wymagania dodatkowe:
- bardzo dobra znajomość obsługi komputera w tym pakietów biurowych,
- umiejętność sprawnej i efektywnej organizacji pracy i samodzielnego wykonywania zadań oraz umiejętność pracy w zespole,
- umiejętność analitycznego myślenia oraz przeprowadzania analiz,
- odpowiedzialność, dyspozycyjność, sumienność, rzetelność, systematyczność, terminowość, operatywność,
- umiejętność zarządzania zasobami ludzkimi,
- odporność na stres,
- zdolność podejmowania decyzji,
- łatwość nawiązywania kontaktów,
- dodatkowym atutem przy ocenie kandydata będzie doświadczenie zawodowe
w administracji samorządowej,
- Nadzór nad dyscypliną i organizacją pracy w Urzędzie oraz obsługą interesantów.
- Nadzór nad przygotowaniem projektów uchwał Rady Gminy oraz zarządzeń Wójta.
- Przedkładanie Wójtowi propozycji dotyczących usprawniania pracy w Urzędzie.
- Nadzór nad całością spraw kadrowych oraz analiza sytuacji kadrowej Urzędu.
- Zapewnienie zgodności wydawanych decyzji i działania Urzędu z obowiązującymi przepisami prawa.
- Sprawowanie nadzoru nad przestrzeganiem instrukcji kancelaryjnej.
- Ewidencjonowanie kontroli zewnętrznych, przechowywanie protokołów i odpowiedzi na zalecenia pokontrolne.
- Przyjmowanie ustnych oświadczeń woli (testamenty).
- Nadzór nad analizą arkuszy organizacyjnych szkół przed zatwierdzeniem przez Wójta.
- Współpraca z kuratorium oświaty i dyrektorami miejscowych placówek oświatowych.
- Nadzorowanie spraw związanych z postępowaniem konkursowym na dyrektorów szkół oraz awansem zawodowym nauczycieli.
- Nadzór nad dekretacją korespondencji wpływającej do Urzędu na poszczególne stanowiska pracy.
- Prowadzenie dokumentacji naboru na wolne stanowiska urzędnicze.
- Prowadzenie dokumentacji okresowych ocen pracowników zatrudnionych na stanowiskach urzędniczych.
- Organizowanie służby przygotowawczej dla osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym.
- Wykonywanie innych spraw Gminy powierzonych przez Wójta.
- życiorys (CV),
- kopie dokumentów poświadczających wykształcenie i staż pracy (świadectwa pracy w przypadku zakończonych stosunków pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu w przypadku trwania stosunku pracy),
- wypełniony kwestionariusz osobowy dla osób ubiegających się o zatrudnienie,
- oświadczenia kandydata o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych, innych niż wymienione w art.221 § 1 ustawy kodeks pracy dołączonych z jego inicjatywy,
- w przypadku osób, które chcą skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu na podst. art. 13 a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych – kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
Kserokopie dokumentów złożonych w ofercie muszą być poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem.
Wymagane dokumenty aplikacyjne ( list motywacyjny i szczegółowe CV) powinny być opatrzone klauzurą: „wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019 poz. 1781)”
- Praca w pełnym wymiarze czasu pracy – 1 etat;
- Miejsce pracy: Urząd Gminy Miączyn, Miączyn 107, 22-455 Miączyn;
- Praca o charakterze administracyjno-biurowym,
- Praca jednozmianowa w równoważnym systemie czasu pracy zgodnie
z obowiązującym w Urzędzie Gminy Miączyn Regulaminem pracy, - Bezpośredni kontakt z interesantami.
- Wynagrodzenie zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 25 października 2021 r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych (Dz.U. z 2021 r. poz. 1960 ze zm.) oraz Regulaminem wynagradzania pracowników samorządowych zatrudnionych w Urzędzie Gminy Miączyn.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia, tj. październiku 2023 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Miączyn w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi mniej niż 6%
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętych kopertach:
- osobiście w Urzędzie Gminy Miączyn, pok. Nr 12 (I piętro, sekretariat)
- pocztą na adres: Urząd Gminy Miączyn, Miączyn 107, 22-455 Miączyn,
w terminie do dnia 20.11.2023 roku do godz. 15:00 (decyduje data wpływu do Urzędu)
z dopiskiem: „Konkurs na stanowisko Sekretarza Gminy w Urzędzie Gminy Miączyn”
Dodano do BIP dnia 09-11-2023 22:23:06