Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Miączyn

Szczegóły oferty pracy

Powrót do ofert pracy
JSON XML

Sekretarz Gminy

Symbol oferty
OR.2110.2.2023
Jednostka ogłaszająca
Urząd Gminy Miączyn Miączyn 107 22-455 Miączyn
Data ogłoszenia
2023-11-08
Termin składania dokumentów
2023-11-20
Wymagane wykształcenie

wykształcenie wyższe, preferowane administracyjne lub prawnicze;

Wymagania związane ze stanowiskiem

Wymagania niezbędne:

  1. obywatelstwo polskie lub państw Unii Europejskiej lub innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej;
  2. posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych;
  3. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  4. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku urzędniczym;
  5. spełnienie wymagań określonych art. 5 ust. 5 ustawy  z dnia 21 listopada 2008r.  o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2022 r. poz. 530);
  6. cieszy się nieposzlakowaną opinią;
  7. wykształcenie wyższe, preferowane administracyjne lub prawnicze;
  8. staż pracy: co najmniej czteroletni staż pracy na stanowisku urzędniczym w jednostkach, o których mowa w art. 2, ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (U. z 2022 r. poz. 530), w tym co najmniej dwuletni staż pracy na kierowniczym stanowisku urzędniczym w tych jednostkach lub co najmniej czteroletni staż pracy na stanowisku urzędniczym w jednostkach, o których mowa w art. 2 ww. ustawy oraz co najmniej dwuletni staż pracy na kierowniczym stanowisku urzędniczym w innych jednostkach sektora finansów publicznych;
  9. znajomość procedur administracyjnych i aktów prawnych w zakresie funkcjonowania samorządu terytorialnego oraz innych ustaw z nim związanych;
  10. znajomość i umiejętność właściwej interpretacji uregulowań prawnych z zakresu: ustawy o samorządzie gminnym,ustawy o finansach publicznych, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy o ochronie danych osobowych, ustawy o dostępie do informacji publicznej, ustawy Prawo zamówień publicznych, kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o ochronie informacji niejawnych, ustawy Kodeks wyborczy, Statutu Gminy Miączyn, innych ustaw związanych z funkcjonowaniem administracji samorządowej, rozporządzenia w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych, przepisów wykonawczych do ww. ustaw.
  11. gotowość podjęcia pracy z dniem 01.01.2024 r.

Wymagania dodatkowe:

  1. bardzo dobra znajomość obsługi komputera w tym pakietów biurowych,
  2. umiejętność sprawnej i efektywnej organizacji pracy i samodzielnego wykonywania zadań oraz umiejętność pracy w zespole,
  3. umiejętność analitycznego myślenia oraz przeprowadzania analiz,
  4. odpowiedzialność, dyspozycyjność, sumienność, rzetelność, systematyczność, terminowość, operatywność,
  5. umiejętność zarządzania zasobami ludzkimi,
  6. odporność na stres,
  7. zdolność podejmowania decyzji,
  8. łatwość nawiązywania kontaktów,
  9. dodatkowym atutem przy ocenie kandydata będzie doświadczenie zawodowe
    w administracji samorządowej,
Zakres obowiązków
  1. Nadzór nad dyscypliną i organizacją pracy w Urzędzie oraz obsługą interesantów.
  2. Nadzór nad przygotowaniem projektów uchwał Rady Gminy oraz zarządzeń Wójta.
  3. Przedkładanie Wójtowi propozycji dotyczących usprawniania pracy w Urzędzie.
  4. Nadzór nad całością spraw kadrowych oraz analiza sytuacji kadrowej Urzędu.
  5. Zapewnienie zgodności wydawanych decyzji i działania Urzędu z obowiązującymi przepisami prawa.
  6. Sprawowanie nadzoru nad przestrzeganiem instrukcji kancelaryjnej.
  7. Ewidencjonowanie kontroli zewnętrznych, przechowywanie protokołów i odpowiedzi na zalecenia pokontrolne.
  8. Przyjmowanie ustnych oświadczeń woli (testamenty).
  9. Nadzór nad analizą arkuszy organizacyjnych szkół przed zatwierdzeniem przez Wójta.
  10. Współpraca z kuratorium oświaty i dyrektorami miejscowych placówek oświatowych.
  11. Nadzorowanie spraw związanych z postępowaniem konkursowym na dyrektorów szkół oraz awansem zawodowym nauczycieli.
  12. Nadzór nad dekretacją korespondencji wpływającej do Urzędu na poszczególne stanowiska pracy.
  13. Prowadzenie dokumentacji naboru na wolne stanowiska urzędnicze.
  14. Prowadzenie dokumentacji okresowych ocen pracowników zatrudnionych na stanowiskach urzędniczych.
  15. Organizowanie służby przygotowawczej dla osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym.
  16. Wykonywanie innych spraw Gminy powierzonych przez Wójta.

 

Wymagane dokumenty
  • życiorys (CV),
  • kopie dokumentów poświadczających wykształcenie i staż pracy (świadectwa pracy w przypadku zakończonych stosunków pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu w przypadku trwania stosunku pracy),
  • wypełniony kwestionariusz osobowy dla osób ubiegających się o zatrudnienie,
  • oświadczenia kandydata o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
  • oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych, innych niż wymienione w art.221 § 1 ustawy kodeks pracy dołączonych z jego inicjatywy,
  • w przypadku osób, które chcą skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu na podst. art. 13 a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych – kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

Kserokopie dokumentów złożonych w ofercie muszą być poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem.

Wymagane dokumenty aplikacyjne ( list motywacyjny i szczegółowe CV) powinny być opatrzone klauzurą: wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019 poz. 1781)”

Warunki pracy
  • Praca w pełnym wymiarze czasu pracy – 1 etat;
  • Miejsce pracy: Urząd Gminy Miączyn, Miączyn 107, 22-455 Miączyn;
  • Praca o charakterze administracyjno-biurowym,
  • Praca jednozmianowa w równoważnym systemie czasu pracy zgodnie
    z obowiązującym w Urzędzie Gminy Miączyn Regulaminem pracy,
  • Bezpośredni kontakt z interesantami.
  • Wynagrodzenie zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 25 października 2021 r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych (Dz.U. z 2021 r. poz. 1960 ze zm.) oraz Regulaminem wynagradzania pracowników samorządowych zatrudnionych w Urzędzie Gminy Miączyn.

 

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia, tj. październiku 2023 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Miączyn w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi mniej niż 6%

Miejsce składania dokumentów

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętych kopertach:

  • osobiście w Urzędzie Gminy Miączyn, pok. Nr 12 (I piętro, sekretariat)
  • pocztą na adres: Urząd Gminy Miączyn, Miączyn 107, 22-455 Miączyn,

w terminie do dnia 20.11.2023 roku do godz. 15:00 (decyduje data wpływu do Urzędu)

z dopiskiem: „Konkurs na stanowisko Sekretarza Gminy w Urzędzie Gminy Miączyn”

Załączniki
  • docx 19,2 KB pobrano: 4 razy
  • doc 38 KB pobrano: 6 razy
  • doc 31,5 KB pobrano: 4 razy

  • Wybrany kandydat
    Justyna Rubacha

    Uzasadnienie wyboru
    Dokumenty złożone przez kandydatkę spełniły wszystkie wymogi formalne określone w ogłoszeniu o naborze. Pani Justyna Rubacha zdobyła najwyższą liczbę punktów z przeprowadzonej rekrutacji. Kandydatka posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonywania pracy na stanowisku Sekretarz Gminy.
    Justyna Rubacha

    Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Katarzyna Zielińska
    Dodano do BIP dnia 09-11-2023 22:23:06