Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Miączyn

Szczegóły oferty pracy

Powrót do ofert pracy
JSON XML

Podinspektor ds. rolnictwa i ochrony środowiska

Symbol oferty
OR.2110.1.2022
Jednostka ogłaszająca
Urząd Gminy Miączyn Miączyn 107 22-455 Miączyn
Data ogłoszenia
2022-02-10
Termin składania dokumentów
2022-02-21
Wymagane wykształcenie

wyższe

Wymagania związane ze stanowiskiem
  1. Wymagania niezbędne:
  • wykształcenie: wyższe;
  • staż pracy: co najmniej 1 rok;
  • niekaralność, tj. osoba, która nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  • posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
  • obywatelstwo: polskie ;*)
  • nieposzlakowana opinia;
  • stan zdrowia umożliwiający pracę na ww. stanowisku;
  • prawo jazdy kat. B;
  • znajomość przepisów:
  • Ustawa o samorządzie gminnym;
  • Ustawa Kodeks Postępowania Administracyjnego;
  • Kodeks pracy;
  • Ustawa o ochronie danych osobowych;
  • Ustawa Prawo ochrony środowiska;
  • Ustawa o ochronie przyrody;
  • Ustawa o ochronie gruntów rolnych i leśnych;
  • Ustawa Prawo wodne;
  • Ustawa o ochronie zwierząt i zwalczaniu chorób zakaźnych u zwierząt;
  • Ustawa o ochronie gruntów rolnych i leśnych;
  • Ustawa o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie Środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko;
  1. Wymagania dodatkowe:
  • preferowane wykształcenie związane z ochroną środowiska lub pokrewne;
  • umiejętność obsługi komputera;
  • znajomość programów WORD, EXCEL;
  • samodzielność, komunikatywność, kreatywność, dyspozycyjność, bezstronność, dobra organizacja pracy;
  • umiejętność pracy w zespole;
  • umiejętność wyciągania wniosków, stosowania prawa
Zakres obowiązków
  1. Realizacja zadań wynikających z ustawy o przeciwdziałaniu narkomanii w zakresie wydawania zezwoleń na uprawę maku i konopi oraz sprawowania nadzoru nad uprawami maku i konopi;
  2. Współpraca ze służbami weterynaryjnymi w zakresie zwalczania zaraźliwych chorób zwierzęcych i organizacji profilaktyki weterynaryjnej;
  3. Realizacja zadań wynikających z ustawy Prawo łowieckie;
  4. Współpraca z Izbami Rolniczymi;
  5. Ochrona zwierząt domowych i bezdomnych – coroczne przygotowywanie projektu Programu opieki nad zwierzętami bezdomnymi i zapobiegania bezdomności;
  6. Wydawanie zezwoleń na wycinkę drzew i krzewów oraz wymierzanie kar za ich samowolne wycinanie;
  7. Realizacja zadań z zakresu ustawy Prawo wodne, w tym spółek wodnych i wodno-ściekowych;
  8. Współpraca z instytucjami i organizacjami działającymi na rzecz rolnictwa , ekologii, weterynarii, epidemiologii, klęsk żywiołowych;
  9. wydawanie decyzji i postanowień oraz zapewnienie udziału społeczeństwa w sprawach środowiskowych uwarunkowań zgody na realizacją przedsięwzięcia;
  10. zapewnienie przy lokalizacji inwestycji zachowania wymogów ochrony środowiska wynikających z przepisów o ochronie środowiska;
  11. współpraca z instytucjami, organizacjami ekologicznymi w zakresie propagowania zachowań proekologicznych – współdziałanie z sołtysami;
  12. Realizacja zadań wynikających z ustawy o odpadach, ochronie i kształtowaniu środowiska i ochronie dóbr kultury – parki objęte ochroną konserwatorską;
  13. Współpraca ze Starostwem Powiatowym w Zamościu w zakresie legalizacji drewna pozyskiwanego z lasów stanowiących własność Państwa;
  14. Współpraca z Państwową Inspekcją Ochrony Roślin w zakresie sygnalizacji zagrożeń roślin przez choroby i szkodniki;
  15. Opiniowanie wniosków o zalesienie gruntów;
  16. Sprawowanie opieki nad cmentarzami wojennymi i miejscami pamięci narodowej;
  17. Przygotowywanie decyzji w sprawie zwolnienia z podatku użytków rolnych, na których zaprzestano produkcji rolnej;
  18. Nadzór nad ujęciami wody, hydrofornią na osiedlu Zakładu Rolnego w Miączynie-Kolonii,
  19. Zlecanie wykonywania badań wody w ujęciach;
  20. Przygotowywanie projektów umów na dostawę wody i odbiór ścieków;
  21. Nadzór nad funkcjonowaniem oczyszczalni ścieków na terenie gminy Miączyn;
  22. Sporządzanie zestawień zużycia wody na potrzeby naliczania opłat;
  23. Sporządzanie sprawozdań z zakresu prowadzonych spraw;
  24. Wykonywanie innych poleceń Pracodawcy.
Wymagane dokumenty
  1. życiorys (CV),
  2. kopie dokumentów poświadczających wykształcenie i staż pracy (świadectwa pracy),
  3. wypełniony kwestionariusz osobowy dla osób ubiegających się o zatrudnienie,
  4. oświadczenia kandydata o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  5. oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
  6. oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych, innych niż wymienione w art.221 § 1 ustawy kodeks pracy dołączonych z jego inicjatywy,
  7. w przypadku osób, które chcą skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu na podst. art. 13 a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych – kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
Warunki pracy
  • Praca w pełnym wymiarze czasu pracy – 1 etat;
  • Miejsce pracy: Urząd Gminy Miączyn, Miączyn 107, 22-455 Miączyn;
  • Praca o charakterze administracyjno-biurowym, w razie potrzeby praca w terenie;
  • Bezpośredni kontakt z interesantami.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia, tj. styczniu 2022 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Miączyn w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi mniej niż 6%

Miejsce składania dokumentów

Wymagane dokumenty winny być własnoręcznie podpisane i złożone osobiście w terminie
do dnia 21.02.2022 r. godz. 1500 pok. Nr 12, I piętro (sekretariat)

lub doręczone listownie w w/w terminie (decyduje data wpływu do urzędu) pod adresem:

Urząd Gminy Miączyn

Miączyn 107

22-455 Miączyn

w zaklejonych kopertach z dopiskiem: "Nabór na wolne stanowisko urzędnicze podinspektor ds. rolnictwa i ochrony środowiska w Urzędzie Gminy Miączyn".

Oferty, które wpłyną do Urzędu Gminy Miączyn po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane i zostaną zwrócone nadawcom.

 

Uwagi

Otwarcie ofert nastąpi w dniu 22.02.2022 r. o godz. 10:00 w siedzibie Urzędu Gminy Miączyn, pok/ Nr 16 (sala konferencyjna)

Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 84 618 00 05 wew. 35

Osoby, które spełnią wymagania formalne określone w ogłoszeniu oraz zakwalifikują się do kolejnego etapu zostaną poinformowane telefonicznie.


Wybrany kandydat
Wasilewski Maciej, zam. Hrubieszów

Uzasadnienie wyboru
Dokumenty złożone przez kandydata spełniły wszystkie wymogi formalne określone w ogłoszeniu o naborze. Pan Maciej Wasilewski zdobył najwyższą liczbę punktów z przeprowadzonej rekrutacji. Kandydat posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonywania pracy na stanowisku podinspektora ds. rolnictwa i ochrony środowiska.
Misztal Marlena, zam. Dub

Wasilewski Maciej, zam. Hrubieszów

Niedźwiedź Agnieszka, zam. Sitno

Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Justyna Rubacha
Dodano do BIP dnia 10-02-2022 14:45:50