Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Miączyn

Szczegóły oferty pracy

Powrót do ofert pracy
JSON XML

podinspektor ds. księgowości podatkowej i egzekucji administracyjnej

Symbol oferty
OR.2110.1.2023
Jednostka ogłaszająca
Urząd Gminy Miączyn Miączyn 107 22-455 Miączyn
Data ogłoszenia
2023-04-14
Termin składania dokumentów
2023-04-27
Wymagane wykształcenie

wykształcenie: wyższe I lub II stopnia, wymagany profil: administracja, finanse, ekonomia, rachunkowość,

Wymagania związane ze stanowiskiem

1. Wymagania niezbędne:

1) wykształcenie: wyższe I lub II stopnia, wymagany profil: administracja, finanse, ekonomia, rachunkowość,

2) co najmniej roczny staż pracy w jednostkach sektora finansów publicznych,

3) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

4) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,

5) nieposzlakowana opinia,

6) stan zdrowia umożliwiający pracę na ww. stanowisku,

7) prawo jazdy kat. B,

8) Znajomość przepisów:

  • ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (Dz.U. z 2023 r. poz. 40).
  • ustawy z dnia 14 czerwca 1960 roku Kodeks Postępowania Administracyjnego (Dz.U. z 2022 r. poz. 2000 ze zm.).
  • ustawy z dnia 16 czerwca 1974 roku Kodeks Pracy (Dz.U. z 2022 r. poz. 1510 ze zm.).
  • ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2019 r. poz. 1781).
  • ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 roku o finansach publicznych (Dz.U. z 2022 r., poz. 1634 ze zm.).
  • ustawy z dnia 29 września 1994 roku o rachunkowości (Dz.U. z 2023 r., poz. 120).
  • ustawy z dnia 12 stycznia 1991 roku o podatkach i opłatach lokalnych (Dz.U. z 2023 r., poz. 170).
  • ustawy z dnia 15 listopada 1984 roku o podatku rolnym (Dz.U. z 2020 r., poz. 333).
  • ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2022 r. poz. 1710).

2. Wymagania dodatkowe:

  • umiejętność obsługi komputera;
  • znajomość programów WORD, EXCEL;
  • samodzielność, komunikatywność, kreatywność, dyspozycyjność, bezstronność, dobra organizacja pracy;
  • umiejętność pracy w zespole;
  • umiejętność wyciągania wniosków, stosowania prawa.
Zakres obowiązków
  • Prowadzenie księgowości łącznego zobowiązania pieniężnego, podatku rolnego, od nieruchomości, leśnego – od osób fizycznych (przypisy, odpisy, wpłaty, umorzenia, odroczenia terminów płatności i rozłożenie na raty zaległości podatkowych);
  • Prowadzenie księgowości podatku rolnego, od nieruchomości, leśnego – od osób prawnych i innych jednostek organizacyjnych (przypisy, odpisy, wpłaty, umorzenia, odroczenia terminów płatności i rozłożenie na raty zaległości podatkowych);
  • Przyjmowanie i sprawdzanie deklaracji podatkowych osób prawnych;
  • Uzgadnianie w terminach ustawowych zapisów na kontach szczegółowych z ewidencją analityczną;
  • Wystawianie upomnień z tytułu nieterminowych wpłat podatków;
  • Prowadzenie wszelkich czynności w zakresie egzekucji administracyjnej zaległości podatkowych osób fizycznych i prawnych;
  • Sporządzanie sprawozdawczości ze swojego zakresu czynności;
  • Prowadzenie rejestru przekazywanych przez Banki informacji o rozwiązaniu bądź wygaśnięciu rachunku bankowego;
  • Prowadzenie postępowań zmierzających do nabycia spadku przez gminę na podstawie zawiadomień z Banków o rozwiązaniu bądź wygaśnięciu rachunku bankowego zgodnie z wewnętrzną procedurą;
  • Obsługa systemu komputerowego w zakresie aktualizacji i wprowadzania wszystkich danych dotyczących podatników oraz danych mających wpływ na wymiar podatków;
  • Rozliczanie inkasentów z pobranych wpłat oraz naliczanie im prowizji;
  • Przygotowywanie projektów uchwał w zakresie podatku rolnego, leśnego i od nieruchomości;
  • Obsługiwanie interesantów – udzielanie informacji, wyjaśnień w zakresie powierzonych zadań;
  • przygotowywanie dokumentów do postępowań o udzielenie zamówienia publicznego;
  • sporządzanie dokumentacji z przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;
  • Wykonywanie innych poleceń Pracodawcy.
Wymagane dokumenty
  • życiorys (CV),
  • kopie dokumentów poświadczających wykształcenie i staż pracy (świadectwa pracy),
  • wypełniony kwestionariusz osobowy dla osób ubiegających się o zatrudnienie,
  • oświadczenia kandydata o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
  • oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych, innych niż wymienione w art.221 § 1 ustawy kodeks pracy dołączonych z jego inicjatywy,
  • w przypadku osób, które chcą skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu na podst. art. 13 a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych – kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

Kserokopie dokumentów złożonych w ofercie muszą być poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem.

Wymagane dokumenty aplikacyjne ( list motywacyjny i szczegółowe CV) powinny być opatrzone klauzurą: „wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2018 poz. 1000)”

Warunki pracy
  • Praca w pełnym wymiarze czasu pracy – 1 etat;
  • Miejsce pracy: Urząd Gminy Miączyn, Miączyn 107, 22-455 Miączyn;
  • Praca o charakterze administracyjno-biurowym,
  • Praca jednozmianowa w równoważnym systemie czasu pracy zgodnie z obowiązującym w Urzędzie Gminy Miączyn Regulaminem pracy,
  • Bezpośredni kontakt z interesantami.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia, tj. marcu 2023 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Miączyn w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi mniej niż 6%

Miejsce składania dokumentów

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętych kopertach:

  • osobiście w Urzędzie Gminy Miączyn, pok. Nr 12 (I piętro, sekretariat)
  • pocztą na adres: Urząd Gminy Miączyn, Miączyn 107, 22-455 Miączyn,

w terminie do dnia 27.04.2023 roku do godz. 13:00 (decyduje data wpływu do Urzędu)

z dopiskiem: „Konkurs na stanowisko podinspektor ds. księgowości podatkowej i egzekucji administracyjnej w  Urzędzie Gminy Miączyn”

Załączniki
  • pdf 218 KB pobrano: 17 razy
  • docx 45,9 KB pobrano: 4 razy
  • docx 15 KB pobrano: 7 razy
  • docx 44,2 KB pobrano: 3 razy
  • pdf 303 KB pobrano: 10 razy

  • Wybrany kandydat
    Korona Ewelina

    Uzasadnienie wyboru
    Dokumenty złożone przez kandydatkę spełniły wszystkie wymogi formalne określone w ogłoszeniu o naborze. Pani Korona Ewelina zdobyła najwyższą liczbę punktów z przeprowadzonej rekrutacji. Kandydatka posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonywania pracy na stanowisku podinspektora ds. księgowości podatkowej i egzekucji administracyjnej.
    Katarzyna Bidiuk-Wawryn

    Korona Ewelina

    Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Justyna Rubacha
    Dodano do BIP dnia 17-04-2023 17:26:32