podinspektor ds. ochrony przeciwpożarowej, gospodarki gruntami, utrzymania i budowy dróg
wyższe pierwszego lub drugiego stopnia
I. Wymagania niezbędne:
- wykształcenie: wyższe pierwszego lub drugiego stopnia;
- staż pracy: co najmniej 2 letni;
- niekaralność, tj. osoba, która nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
- obywatelstwo: polskie ;*)
- nieposzlakowana opinia;
- stan zdrowia umożliwiający pracę na ww. stanowisku;
- prawo jazdy kat. B;
- znajomość przepisów:
- Ustawa o samorządzie gminnym;
- Ustawa o pracownikach samorządowych;
- Ustawa Kodeks Postępowania Administracyjnego;
- Kodeks pracy;
- Ustawa o ochronie danych osobowych;
- Ustawa o ochronie informacji niejawnych;
- Ustawa Prawo geodezyjne i kartograficzne;
- Ustawa o gospodarce nieruchomościami;
- Ustawa o gospodarce komunalnej;
- Ustawa Prawo zamówień publicznych;
- Ustawa Prawo energetyczne;
- Ustawa o ochronie przeciwpożarowej;
- Ustawa o ochronie przeciwpożarowej;
II. Wymagania dodatkowe:
- preferowane wykształcenie związane z geodezją, rolnictwem lub pokrewne;
- umiejętność obsługi komputera;
- znajomość programów WORD, EXCEL;
- samodzielność, komunikatywność, kreatywność, dyspozycyjność, bezstronność, dobra organizacja pracy;
- umiejętność pracy w zespole;
- umiejętność wyciągania wniosków, stosowania prawa.
1. Opracowywanie planów utrzymania gminnej sieci drogowej:
- przeprowadzanie wizji w terenie,
- szacowanie kosztów.
2. Prowadzenie ewidencji dróg gminnych,
3. Nadzór nad utrzymaniem dróg gminnych.
- ustalanie zakresu rzeczowego,
- opracowywanie dokumentacji,
- przygotowywanie specyfikacji warunków zamówienia SWZ,
- określanie wartości zlecenia i terminów wykonania.
- sprawdzanie zgodności realizacji z umowami,
- sprawdzanie wykonawczego zakresu robót,
- weryfikacja faktur i rachunków,
- kontrola nad wykorzystaniem środków z budżetu Gminy
4. Przeprowadzanie okresowych kontroli dróg i przejazdów kolejowych.
5. Współdziałanie z poza gminnymi instytucjami w zakresie ustawy o drogach publicznych.
6. Organizowanie i nadzór w zakresie budowy i remontów chodników.
7. Prowadzenie spraw związanych z oświetleniem dróg gminnych i chodników.
8. Prowadzenie spraw z zakresu gospodarki gruntami wynikających z ustawy
o gospodarowaniu nieruchomościami.
9. Prowadzenie rejestru nieruchomości stanowiących własność gminy.
10. Sporządzanie okresowych informacji o stanie mienia komunalnego.
11. Prowadzenie spraw z zakresu numeracji porządkowej nieruchomości i nazewnictwa ulic:
12. Prowadzenie rejestru numeracji porządkowej w miejscowościach z terenu gminy Miączyn,
13. Nadawanie numerów porządkowych nieruchomości.
14. Prowadzenie spraw z zakresu uzgodnień zjazdu z drogi gminnej na posesję oraz uzgodnień trasy linii i przyłączy gazowych, energetycznych, telekomunikacyjnych, wodnych i kanalizacyjnych po gruntach stanowiących własność gminy.
15. Sporządzanie i podawanie do publicznej wiadomości wykazu nieruchomości stanowiących własność gminy przeznaczonych do sprzedaży, wydzierżawienia
i przekazywania w użytkowanie wieczyste.
16. Prowadzenie spraw z zakresy rozgraniczeń nieruchomości.
17. Prowadzenie spraw z zakresu ochrony przeciwpożarowej:
- Rozliczanie zużycia paliwa przez jednostki OSP,
- Organizowanie zebrań sprawozdawczych w jednostkach,
- Naliczanie ekwiwalentu pieniężnego strażakom jednostek OSP za udział w działaniach ratowniczych lub w szkoleniach,
18. Prowadzenie innych spraw związanych z ochroną przeciwpożarową jednostek OSP z terenu gminy Miączyn.
19. Weryfikacja merytoryczna faktur i rachunków za wykonane usługi, remonty, inwestycje, zakupione towary, będących w zakresie spraw objętych zadaniami na stanowisku.
20. Sporządzanie sprawozdań z zakresu prowadzonych spraw;
21. Wykonywanie innych poleceń Pracodawcy.
- życiorys (CV),
- kopie dokumentów poświadczających wykształcenie i staż pracy (świadectwa pracy),
- wypełniony kwestionariusz osobowy dla osób ubiegających się o zatrudnienie,
- oświadczenia kandydata o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych, innych niż wymienione w art.221 § 1 ustawy kodeks pracy dołączonych z jego inicjatywy,
- w przypadku osób, które chcą skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu na podst. art. 13 a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych – kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
- Praca w pełnym wymiarze czasu pracy – 1 etat;
- Miejsce pracy: Urząd Gminy Miączyn, Miączyn 107, 22-455 Miączyn;
- Praca o charakterze administracyjno-biurowym, częściowo w terenie;
- Bezpośredni kontakt z interesantami.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia, tj. lutym 2022 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Miączyn w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi mniej niż 6%
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zaklejonych kopertach z dopiskiem: „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze – podinspektor ds. ochrony przeciwpożarowej, gospodarki gruntami, utrzymania i budowy dróg”:
- osobiście w Urzędzie Gminy Miączyn, pok. Nr 12 (I piętro, sekretariat)
- pocztą na adres: Urząd Gminy Miączyn, Miączyn 107, 22-455 Miączyn,
w terminie do dnia 25.03.2022 roku do godz. 13:30 (decyduje data wpływu do Urzędu).
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 28.03.2022 r. o godz. 10:00 w siedzibie Urzędu Gminy Miączyn, pok/ Nr 16 (sala konferencyjna)
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 84 618 00 05 wew. 35
Osoby, które spełnią wymagania formalne określone w ogłoszeniu oraz zakwalifikują się do kolejnego etapu zostaną poinformowane telefonicznie.
Dodano do BIP dnia 14-03-2022 18:04:52