Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Miączyn

Szczegóły oferty pracy

Powrót do ofert pracy
JSON XML

podinspektor ds. ochrony przeciwpożarowej, gospodarki gruntami, utrzymania i budowy dróg

Symbol oferty
OR.2110.2.2022
Jednostka ogłaszająca
Urząd Gminy Miączyn Miączyn 107 22-455 Miączyn
Data ogłoszenia
2022-03-14
Termin składania dokumentów
2022-03-25
Wymagane wykształcenie

wyższe pierwszego lub drugiego stopnia

Wymagania związane ze stanowiskiem

I. Wymagania niezbędne:

  1. wykształcenie: wyższe pierwszego lub drugiego stopnia;
  2. staż pracy: co najmniej 2 letni;
  3. niekaralność, tj. osoba, która nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  4. posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
  5. obywatelstwo: polskie ;*)
  6. nieposzlakowana opinia;
  7. stan zdrowia umożliwiający pracę na ww. stanowisku;
  8. prawo jazdy kat. B;
  9. znajomość przepisów:
  • Ustawa o samorządzie gminnym;
  • Ustawa o pracownikach samorządowych;
  • Ustawa Kodeks Postępowania Administracyjnego;
  • Kodeks pracy;
  • Ustawa o ochronie danych osobowych;
  • Ustawa o ochronie informacji niejawnych;
  • Ustawa Prawo geodezyjne i kartograficzne;
  • Ustawa o gospodarce nieruchomościami;
  • Ustawa o gospodarce komunalnej;
  • Ustawa Prawo zamówień publicznych;
  • Ustawa Prawo energetyczne;
  • Ustawa o ochronie przeciwpożarowej;
  • Ustawa o ochronie przeciwpożarowej;

II. Wymagania dodatkowe:

  1. preferowane wykształcenie związane z geodezją, rolnictwem lub pokrewne;
  2. umiejętność obsługi komputera;
  3. znajomość programów WORD, EXCEL;
  4. samodzielność, komunikatywność, kreatywność, dyspozycyjność, bezstronność, dobra organizacja pracy;
  5. umiejętność pracy w zespole;
  6. umiejętność wyciągania wniosków, stosowania prawa.
Zakres obowiązków

1. Opracowywanie planów utrzymania gminnej sieci drogowej:

  • przeprowadzanie wizji w terenie,
  • szacowanie kosztów.

2. Prowadzenie ewidencji dróg gminnych,

3. Nadzór nad utrzymaniem dróg gminnych.

  • ustalanie zakresu rzeczowego,
  • opracowywanie dokumentacji,
  • przygotowywanie specyfikacji warunków zamówienia SWZ,
  • określanie wartości zlecenia i terminów wykonania.
  • sprawdzanie zgodności realizacji z umowami,
  • sprawdzanie wykonawczego zakresu robót,
  • weryfikacja faktur i rachunków,
  • kontrola nad wykorzystaniem środków z budżetu Gminy

4. Przeprowadzanie okresowych kontroli dróg i przejazdów kolejowych.

5. Współdziałanie z poza gminnymi instytucjami w zakresie ustawy o drogach publicznych.

6. Organizowanie i nadzór w zakresie budowy i remontów chodników.

7. Prowadzenie spraw związanych z oświetleniem dróg gminnych i chodników.

8. Prowadzenie spraw z zakresu gospodarki gruntami wynikających z ustawy
o gospodarowaniu nieruchomościami.

9. Prowadzenie rejestru nieruchomości stanowiących własność gminy.

10. Sporządzanie okresowych informacji o stanie mienia komunalnego.

11. Prowadzenie spraw z zakresu numeracji porządkowej nieruchomości i nazewnictwa ulic:

12. Prowadzenie rejestru numeracji porządkowej w miejscowościach z terenu gminy Miączyn,

13. Nadawanie numerów porządkowych nieruchomości.

14. Prowadzenie spraw z zakresu uzgodnień zjazdu z drogi gminnej na posesję oraz uzgodnień trasy linii i przyłączy gazowych, energetycznych, telekomunikacyjnych, wodnych i kanalizacyjnych po gruntach stanowiących własność gminy.

15. Sporządzanie i podawanie do publicznej wiadomości wykazu nieruchomości stanowiących własność gminy przeznaczonych do sprzedaży, wydzierżawienia
i przekazywania w użytkowanie wieczyste.

16. Prowadzenie spraw z zakresy rozgraniczeń nieruchomości.

17. Prowadzenie spraw z zakresu ochrony przeciwpożarowej:

  • Rozliczanie zużycia paliwa przez jednostki OSP,
  • Organizowanie zebrań sprawozdawczych w jednostkach,
  • Naliczanie ekwiwalentu pieniężnego strażakom jednostek OSP za udział w działaniach ratowniczych lub w szkoleniach,

18. Prowadzenie innych spraw związanych z ochroną przeciwpożarową jednostek OSP z terenu gminy Miączyn.

19. Weryfikacja merytoryczna faktur i rachunków za wykonane usługi, remonty, inwestycje, zakupione towary, będących w zakresie spraw objętych zadaniami na stanowisku.

20. Sporządzanie sprawozdań z zakresu prowadzonych spraw;

21. Wykonywanie innych poleceń Pracodawcy.

Wymagane dokumenty
  1. życiorys (CV),
  2. kopie dokumentów poświadczających wykształcenie i staż pracy (świadectwa pracy),
  3. wypełniony kwestionariusz osobowy dla osób ubiegających się o zatrudnienie,
  4. oświadczenia kandydata o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  5. oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
  6. oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych, innych niż wymienione w art.221 § 1 ustawy kodeks pracy dołączonych z jego inicjatywy,
  7. w przypadku osób, które chcą skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu na podst. art. 13 a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych – kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
Warunki pracy
  • Praca w pełnym wymiarze czasu pracy – 1 etat;
  • Miejsce pracy: Urząd Gminy Miączyn, Miączyn 107, 22-455 Miączyn;
  • Praca o charakterze administracyjno-biurowym, częściowo w terenie;
  • Bezpośredni kontakt z interesantami.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia, tj. lutym 2022 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Miączyn w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi mniej niż 6%

Miejsce składania dokumentów

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zaklejonych kopertach z dopiskiem: „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze – podinspektor ds. ochrony przeciwpożarowej, gospodarki gruntami, utrzymania i budowy dróg”:

  • osobiście w Urzędzie Gminy Miączyn, pok. Nr 12 (I piętro, sekretariat)
  • pocztą na adres: Urząd Gminy Miączyn, Miączyn 107, 22-455 Miączyn,

 

w terminie do dnia 25.03.2022 roku do godz. 13:30 (decyduje data wpływu do Urzędu).

Uwagi

Otwarcie ofert nastąpi w dniu 28.03.2022 r. o godz. 10:00 w siedzibie Urzędu Gminy Miączyn, pok/ Nr 16 (sala konferencyjna)

Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 84 618 00 05 wew. 35

Osoby, które spełnią wymagania formalne określone w ogłoszeniu oraz zakwalifikują się do kolejnego etapu zostaną poinformowane telefonicznie.


Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Justyna Rubacha
Dodano do BIP dnia 14-03-2022 18:04:52